mammaentil maren og jesper Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 jeg og barna var i syden denne uka kom hjwem i går og første dagen på stranda satte jeg tilfeldigvis jesper i sanda og der satt han alene. han er 6 mnd. husker ikke det med maren når hun var liten at hun satt så tidlig.... nå sitter han hele tiden setter seg nesten opp selv.... når er det vanlig å sitte selv
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 åååå flinke jesper:):) mathias sitter nesten selv nå.. men han er litt "dvaskere" i kroppen enn jesper så han velter:)
Moi 32 Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 6mnd er veldig tidlig! 8mnd er mer vanlig, men det også tidlig! En del barn GÅR før de sitter...
1liten og en på vei Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Mina på 7 måneder og sitter selv, og setter seg ofte opp selv også. det har hun gjort en stund. men det er det hun synes er gøyest, krabbe nekter hun:) Det er veldi forskjell fra barn til barn
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 neida var 6 mnd jeg og...sønnen min var 7 mnd jenta mi er snart 6 mnd og hun viser ikke tegn til å sitte.....er mangen rundt 6 mnd som sitter rundt meg,føler det er like normalt som 8 mnd:)
ninsoer Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 5 og 1/2 mnd min... de fleste rundt hær som jeg kjenner ha sittet ¨sånn rundt 6 mnd..
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Det eren viss forskjell på at et barn blir sittende når det blir satt opp og når det setter seg opp selv da ;-) Man skal helst ikke sette babyer opp før de klarer det selv og å sette seg opp uten hjelp er mest vanlig å klare rundt 8,5-9 mnds alder faktisk, altså snittet. Men alt fra 5 mnd til 13 mnd er innenfor normalen. Mine har vært litt over 9 mnd og 7 mnd når de satte seg opp helt selv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå