Gå til innhold

gutten min sitter selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og barna var i syden denne uka kom hjwem i går og første dagen på stranda satte jeg tilfeldigvis jesper i sanda og der satt han alene. han er 6 mnd. husker ikke det med maren når hun var liten at hun satt så tidlig....

nå sitter han hele tiden setter seg nesten opp selv....

når er det vanlig å sitte selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå flinke jesper:):):) mathias sitter nesten selv nå.. men han er litt "dvaskere" i kroppen enn jesper så han velter:):)

Skrevet

6mnd er veldig tidlig! 8mnd er mer vanlig, men det også tidlig! En del barn GÅR før de sitter...

Skrevet

Mina på 7 måneder og sitter selv, og setter seg ofte opp selv også. det har hun gjort en stund. men det er det hun synes er gøyest, krabbe nekter hun:) Det er veldi forskjell fra barn til barn

Skrevet

neida var 6 mnd jeg og...sønnen min var 7 mnd jenta mi er snart 6 mnd og hun viser ikke tegn til å sitte.....er mangen rundt 6 mnd som sitter rundt meg,føler det er like normalt som 8 mnd:)

Skrevet

5 og 1/2 mnd min... de fleste rundt hær som jeg kjenner ha sittet ¨sånn rundt 6 mnd..

Skrevet

Det eren viss forskjell på at et barn blir sittende når det blir satt opp og når det setter seg opp selv da ;-) Man skal helst ikke sette babyer opp før de klarer det selv og å sette seg opp uten hjelp er mest vanlig å klare rundt 8,5-9 mnds alder faktisk, altså snittet. Men alt fra 5 mnd til 13 mnd er innenfor normalen. Mine har vært litt over 9 mnd og 7 mnd når de satte seg opp helt selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...