Jelly Belly Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 ...før dere turte og slippe jubelen løs?? Jeg har tatt to CB og en billigtest idag, samt at jeg har tatt hcg blodprøve hos legen. Blodprøven får jeg ikke svar på før mandag så er redd jeg blir litt smågal i mellomtiden...
Gullklumpen! Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 He he.... brukte alle el-testene jeg hadde igjen + fire vanlig/digitale tester gjennom en mnd= 10! *flau* Og fikk også bekreftet det da jeg var hos legen på 1. kontroll at "Ja, du er gravid!" Men, likevel så er tanken så fjern. For jeg føler meg ikke spesielt gravid, men GLEDEN er STOR!!! Hopper over til 2.tri i morgen. Så er det to uker til jeg skal til legen igjen...er alt fortsatt bra da så er jubelen LØS!!! Klem ;D
Harmoni Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har kun tatt èn. Den var helt klar. I tillegg har jeg en slik følelse på at jeg er gravid. Er 100% sikker. Så jeg gidder ikke å ta flere tester. Er mer urolig for at noe skal gå galt. Blir noen slitsomme dager frem til UL.
HøstBaby <3 Elias Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg tok 3 QR tester. Først på en torsdag, da var streken litt svak, men den var der, tok igjen på fredag og streken kom fortere. På søndag måtte jeg bare bruke siste testen for å sjekke EN gang til, å da kom streken med en gang, å det var ikke engang morgenurin, så var i ekstase. Tok også bekreftende HCG test hos legen som var positiv, så, 4 bekreftende tester burde holde. Hehe.. Nå er jeg 8+3 å gleeeder meg til 3 mars for da er jeg 12 uker
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Hehe. Utallige tester. Men hadde til mitt forsvar et hav av billigtester liggende. Har heller ikke følt meg gravid, så de første dagene måtte jeg liksom dobbeltsjekke (og seksdobbelsjekke, hehe). Brukte faktisk for det meste el-tester for det var det jeg hadde i skuffen.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 tok to QR etter hverandre. begge viste positivt med en gang. skal til legen om noen få dager så vi har ikke fortalt det til noen. men er helt overbevist om at vi er gravide;o)
pifi med tre nurk Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 tok først en cb som var svak positiv...ventet en dag og tok to (!!) qr tester som også var svakt positive...var ganske sikker da ja, men klarte ikke overbevise meg selv 100 % så gikk og kjøpte en cb digital etter noen dager og den viste gravid! Og DA, da var jeg sikker! Nå er jeg snart 10 uker og var og sett knøttet på ul. Herlig!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Jeg tok en QR en morgen, så en el-test på kvelden og tilslutt en CB dig. morgenen etter:) Viste de alle til mannen. Han vil jeg skal ta en test til for han har så lyst være me på det:) Se den blir positiv:) Hadde jeg visst skulle han fått vært me på de...Får vel ta en til cb dig:)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 ojojojojoj....jeg har tatt MANGE!!! hehe..trodde ikke på billigtestene...kjøpte digital cb..trodde ikke på den heller og kjøpte to vanlige cb..da ble jeg litt sikkrere. Så gikk det noen dager og jeg følte jeg måtte teste igjen så tok en cb til...og så noen billigtester...HAHAHAHAHAHAHA...... Jeg må være KOKO!! Nå tror jeg på det da, det måtte bare synke litt inn!! Skal til ul mandag og gledegruer meg!! Blir utrolig spennende!!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Tok bare en test. Regner med at jeg er gravid siden jeg har vært både kvalm og enormt trett.
mammagutten Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 hei hei. jeg tok en test da jeg var 9 dager forsen. pleier alltid å være presis så hadde en liten anelse:) den ble positiv med en gang! husker eg fikk sjokk da resultatet viste seg så fort.. tok en test 2 dager senere sånn i tilfelle og den var og positiv. nå er jeg 11+5 og har fått høre et bankende hjerte så nå har jeg endelig begynt å nyte svangerskapet:)
tankefull:) Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 Jeg tok bare en. Men den var helt klar, så det var ikke tvil. Og jeg var ikke spesielt i tvil jeg heller.
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 jeg har bare tatt to positive tester, men begynner å lure på om jeg må kjøpe en til etter å ha lest innleggene deres.. ha,ha,ha.. men d er jo ikkje rart, d skal jo litt til for dette går opp for alle og enhver....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå