Supertea Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Vurderer dette alternativet både for barnehage og skole for barnet mitt. Vi bor i nærheten av Steinerskolen, og har dessuten nære venner som også ønsker å ha sine barn her. Derfor lurer jeg på om noen av dere benytter dere av Steinerskolen, og evt. hva slags erfaringer dere har?
mamma`n til nurk Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har jobbet i steinerbarnehage, og det var utrolig koselig men spesielt... Jobber nå i "vanlig" barnehage, og hadde et barn på avd som hadde sluttet hos oss, men kom tilbake etter noen mnd, da barnet ikke trivdes der. Men nå er det stor forskjell på steiner og "vanlig", så det spørs jo helt hva barnet er vant med. Kan være lurt å be om å få en besøksdag for å se hvordan de har det der? Jeg har bare positive erfaringer derfra, da de jobber utfra barneperspektivet, men det ble litt for spesielt for meg, da de har et annet livssyn/livsfilosofi enn jeg har. Men som sagt, ikke noe negativt å melde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå