mayaya Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Vi er jo ikke på nett på samme tid denne uka, hvaa skjeeeer???? *sukk og stønn*
selfangerkjerringa Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 savner deg!!! er dere forresten tilgjengelige for besøk til helga? 15/16 eller hva det nå blir... lurer på å at oss en bytur sjøh. Med jentene denne gangen.
mayaya Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 Oi, du HAR jo svart!!! Og så jeg som dissa deg på fb da.. Sårri!! Neste helg er vi hjemme ja, for jeg jobber. Puh. Dvs, jeg jobber til 17 på lørdag og har selvsagt fri på søndag. Da trenger ikke Magnus sende det han tenkte å sende da, det skal jeg si til han i morgen.
selfangerkjerringa Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 vi elsker jo pakker da så send ivei! hoho!
mayaya Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 Pakke? Hvem sa pakke? Love letters ;-p
mayaya Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2008 Nei, egentlig var det litt større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå