forsiktig optimist Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hei alle sammen! Nå er det snart 2 år siden sist jeg var her, i noen fattige små uker... Siden da har vi blant annet hatt 2 prøverørsforsøk uten resultat. Vi hadde vel delvis fått beskjed fra Rikshospitalet om at det ikke var så mye håp.. Det hele endte med at vi kontaktet en klinikk i USA for eggdonasjon. Dette førte oss til en flott lege på Aleris klinikken som stilte seg helt uforstående til Riksen. Han gjennomførte bl.a en saltvannskylling av livmoren, og vips HER ER JEG! :-) Nå følges jeg opp med hCG måling annen hver dag, og UL 19. februar. Da er jeg forhåpentligvis 6 + 2... Nå håper jeg å være her lenge!!!!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Ønsker deg lykke til Håper det går bra denne gangen.
Harmoni Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Så bra at dere ikke ga opp og fikk hjelp! Jeg blir så oppgitt når jeg hører om at hjelpen bare stopper opp i Norge. Virker som om noen leger lever i sin egen lille hule. Og hvis han ikke kan hjelpe, er det helt sikkert ingen andre som kan heller...Skulle ikke være sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå