Gå til innhold

Trenger et lite råd her..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg si til mine kollegaer om de spør meg hvilken lønn jeg har? Jeg forhandlet meg frem til en god lønn da jeg fikk tilbud om jobben, og en venninne som jobber i med andre med samme stilling sa at de på langt nær fikk så mye og at jeg burde holde det for meg selv.

 

Men hvordan avviser man noen høflig men bestemt om de spør om min lønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KAn du ikke bare si at det er en privatsak????

Skrevet

Kanskje bare meg, men det kunne ikke falle meg inn å spørre noen om lønna deres med mindre jeg kjente de VELDIG godt. Synes det er en privatsak.

 

Men hvis noen spør,kan du jo snakke det bort på et vis....Svare noe sånt som "Ja, nå kan du lure" og smile det bort?

Skrevet

Le rått og si ..Myyyye mer enn deg.... Mohahaha :)

Skrevet

Hvis ikke arb giver har sakt du skal holde kjeft er det vel enkli ikke ditt problem om forskjellen er stor heller? Bare si du trodde alle hadde nesten det samme.

Skrevet

Det er vel en privatsak?? Jeg kommer aldri til å spørre to av mine kollegaer hva de har i lønn, selv om jeg vet at de har mye mer enn oss 4 andre, selv om vi gjør den samme jobben!

Skrevet

Synes egentlig du skulle fortelle hva du tjener, jeg. Det vil jo gi de andre gode kort på hånda nesye gang de skal forhandle om lønnsøkning. Er jo gjerne slik de som driver med dette jobber; får hevet noens lønn, slik at det blir lettere å dra de andre etter i neste omgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...