BooBoo Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er utrolig varm av meg. Nå er jeg 5 uker på vei, og jeg fryser nesten hele tiden! Er det flere som har / har hatt det slik? Når jeg begynner å fryse så er jeg kald tvers igjennom, og får ikke varmen i meg, kjører bil med lue, votter, skjerf, dynejakke og klimaanlegget på 24 grader, og jeg fryser så jeg rister!!!
TeBax Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 jeg og galfryser. er selv i uke 5. i min bil står klimaanlegget på 30grader. hehe. her hjemme går jeg med tøffler å bruker teppe )
Canutte Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Hei! Melder meg på her!!! Fryser og fryser og finner ikke varmen annet enn på badegulvet:-) Jeg som normalt ikke liker veldig varme dusjer, er nå begynt å steame ned badet hver gang..Og det å bevege meg utendørs er grusomt...brrrrrrrrrr....Ser veldig frem til våren....
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 fryser kjempemasse på kveldene! er nesten avhengig av å ta meg et laaaangt og glovarmt boblebad hver kveld. ellers sitter jeg med dyne eller teppe på meg;) så du er ikke alene hehe. men har alltid vært litt småfrysen av meg da.. men nå fryser jeg av ingenting.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 haha jeg ler meg i hel..dette var d rette for meg..herlighet..jeg som alltid er så utrolig varm å svetter for den minste ting heheh ..å nå...de siste 3 mnd så har jeg frøse i et sett..får d ikke varmt nok her hjemme eller noen andre plasser..hva kommer dette av da?
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Jeg fryser hele tiden jeg også. Titter i klæs skapet mitt og ser ikke noe som ser varmt ut. Når jeg er ute med hundene så har jeg på meg varmedress med ullgenser under og sjerf også hette på hodet. Ingen andre som er ute å går med varmedress nå, det er 5,5 grader ute. Andre gravide prater om at de er så varme, men her er saueskinn tøfflene høyt elsket. Jeg er 9 uker + 2 dager på vei, det er kanskje bare sånn at noen fryser mer enn andre?
babyimagen!! Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Å! Jeg også! Fryser og fryser og fryser!!! Uke 11 nå. Har frosset siden jeg ble gravid. Jeg som trodde alle ble varme av å være gravide. Fint å se at vi er flere frossenpinner da...
Hønemor&guttaboys Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Jeg er også sånn Da jeg gikk med førstemann, satt jeg en kveld i godstolen min helt inntil vedovnen, med ullpledd rundt meg, og hakket tenner. Gradestokken viste 28 grader i rommet, kunne mannen fortelle meg..! Håpløst! Men av erfaring vet jeg at det snur seg, "dessverre".. synes det er mye verre å koke innvendig jeg, sånn som det pleier å bli mot slutten av svangerskapet! Håper inderlig på en kald og hustrig sommer..
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 jeg har fråset stort sett hele tiden jeg har vært gravid (8 uker). tror d har gitt seg litt nå... ei natt måtte jeg ha på meg fult ulvang superundertøy, to par tykke ullsokker, pulsvarmere, ull lue, to termodyner og ovnen på fult for å få sove.. d er helt vanvitti at man kan fryse så sinnsykt mye.. har måttet ty til lue flere netter for å holde varmen. tempraturmåleren har vist 28 grader, men d har ikkje vært mye til hjelp. samboeren har holdt på å renne bort....vanligvis fryser jeg nesten aldri... føles som om jeg skal bli syk når som helst, men d slår liksom aldri ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå