2barns mor Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 har tatt etternavnet til samboeren sin uten å være gift? Barna mine har samboers etternavn, så jeg føler meg litt utafor..... Hvis vi gifter oss, så blir det kun enkelt (byfogd... ingen fest nå, kanskje senere...) økonomien tilsier at vi ikke har råd til en stor bryllupsfest.
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har ikke tatt etternavnet hans, men vi tenker å gjøre som dere......tinghuset....uten fest verken før eller etter......Tar etternavnet hans da.....
2barns mor Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har også lyst på hans etternavn, dette med tanke på barna. Har dere kun barn sammen? Min samboer har to fra før, så det er en del som spiller inn i forhold til samboerskap/ekteskap, men jeg finner så lite info!!!
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Vi har tre barn sammen og har vært sammen i snart 14 år - så det er vel kanskje på tide:) Vi gjør det vel helst for det juridiske sin del.....iforhold til hvis en av oss skulle falle fra osv...... Vi har tre barn og i mine øyne er ingenting mer bindende enn det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå