høstbarn:) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hvor finner de deltakerne? De er jo blodharry? Må være en egen østlands-rase. Eller hva sier dere østlendinger? Er ikke sånne folk i Bergen:)
*ale* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er nordlending og pr østlandsdefinisjon harry...hehe og jeg synes mange av de er blodharry og på grensa til å komme inn under vær-varsom plakaten--...
velsignet med to Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Uten å kunne svare på spørsmålet ditt; Ååå jeg har så lyst til å se det, hehe Er en jeg gikk på barne- og ungdomsskolen sammen med som er med nå!
Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Ikke si "østlendinger", jeg tror det mest korrekte er "østfoldinger". Harry er bare forbokstaven!
cherry coke Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Harry, ja! Men synes de er søte også=) "This is luksus life"!=)
høstbarn:) Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2008 unnskyld østlendinger,- stygt å ta alle over en kam! Østfoldinger derimot,- for en gjeng;)
Verbena Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Tror de må score en vis poengsum på en del kritiske punkter for å få være med. Må være så gal og dum for å få være med. Tror jeg hadde blitt sprø om jeg skulle tilbrakt noe tid sammen med noen av de menneskene der. Værtfall om de er sånn som de fremstår på skjermen da!
Gjest -<<- Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Det er vel hele poenget med serien. Frivillig utdriting. Akkurat som de fleste andre realitykonsepter. Og næh, man finner de blodharry grilldressuniformerte over hele landet.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Ikke diss østfoldinger a Hehe, er enig i at de som er med ja virker en smule harrye ;P Men ikke alle østfoldinger er sånn altså Gleder meg til jeg skal til mallorca i juni da
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 omg, viggo har tidenes homo-shorts! Avklippet jeans som har rulla seg litt opp! Daisy Duke homo-viggo! Og jeg bruker ikke homo som skjellsord til vanlig altså, men maaakan!
cherry coke Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Hadde akkurat tenkt å kommentere den shortsen! What the...? Har ikke de venner som kan hjelpe de litt med stylingen=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 hahahahahahhaha! Det er sikkelig ille!!! Og klippa så kort at lommene henger uttafor! Omg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå