Gå til innhold

Charterfeber.....er det bare jeg som synes de er ....ehhh ...harry?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner de deltakerne? De er jo blodharry? Må være en egen østlands-rase. Eller hva sier dere østlendinger?;) Er ikke sånne folk i Bergen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nordlending og pr østlandsdefinisjon harry...hehe

 

og jeg synes mange av de er blodharry og på grensa til å komme inn under vær-varsom plakaten--...

Skrevet

Uten å kunne svare på spørsmålet ditt; Ååå jeg har så lyst til å se det, hehe :) Er en jeg gikk på barne- og ungdomsskolen sammen med som er med nå! :)

Skrevet

Ikke si "østlendinger", jeg tror det mest korrekte er "østfoldinger". Harry er bare forbokstaven!

Skrevet

Harry, ja! Men synes de er søte også=) "This is luksus life"!=)

Skrevet

unnskyld østlendinger,- stygt å ta alle over en kam! Østfoldinger derimot,- for en gjeng;)

Skrevet

Tror de må score en vis poengsum på en del kritiske punkter for å få være med. Må være så gal og dum for å få være med. Tror jeg hadde blitt sprø om jeg skulle tilbrakt noe tid sammen med noen av de menneskene der. Værtfall om de er sånn som de fremstår på skjermen da!

Skrevet

Det er vel hele poenget med serien. Frivillig utdriting. Akkurat som de fleste andre realitykonsepter.

 

Og næh, man finner de blodharry grilldressuniformerte over hele landet.

Skrevet

Ikke diss østfoldinger a ;) Hehe, er enig i at de som er med ja virker en smule harrye ;P Men ikke alle østfoldinger er sånn altså ;) Gleder meg til jeg skal til mallorca i juni da :)

Skrevet

omg, viggo har tidenes homo-shorts! Avklippet jeans som har rulla seg litt opp! Daisy Duke homo-viggo! Og jeg bruker ikke homo som skjellsord til vanlig altså, men maaakan!

 

 

Skrevet

Hadde akkurat tenkt å kommentere den shortsen! What the...? Har ikke de venner som kan hjelpe de litt med stylingen=)

Skrevet

hahahahahahhaha! Det er sikkelig ille!!! Og klippa så kort at lommene henger uttafor! Omg!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...