Venter en juli baby:) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Kan du vær så snill å spå om jeg er/blir gravid? Hva kjønnet blir å evt hvor mange barn? Født 020172 og min mann 270673. På forhånd takk!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 får opp en følelse av at du er gravid nå ellers så blir du det veldig snart med en gutt.
Venter en juli baby:) Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Oii..da må jeg få spørre om noe mer. Har hatt litt svakere å kortere mens nå fra sønd til idag? Men du mener jeg er gravid alikavell? Får jeg ett barn? Takk for svar,det her er veldig arti å spennende.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 får opp at du får 3 barn,mulig 4.Men du skal ikke se bort fra at du er gravid men den ligger veldig nærme deg.
Venter en juli baby:) Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har tre barn fra før,så da blir det vel ett barn til jeg får da. Har hatt en ma i aug og ser du om da denne graviditeten du ser går bra?
Venter en juli baby:) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 dytter..venter spent på videre svar fra deg?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 får opp at det skal gå bra ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå