ApriIbaby Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Trodde takess vær værre, jeg Åhh..er så usikker og det begynner å haste. HJELP MEG; JENTER!
Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg syns det er penest når det er malt i heldekkende hvit. Helt hvit.
solstråle69 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Jeg synes det er kjempefint! :-) Liker ikke sånne helglatte, hvite tak, jeg da... :-)
jentebanden Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg synes også det er finest med helt hvitt. Vi skal ha det i nyhuset. Hvorfor må det være ess eller hvitlasert da?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Jeg syns furutak er grusomt jeg da, hehe.. Men vi er alle forskjellige. Jeg hadde ikke valgt det til mitt hus. Jobber for å bli kvitt alle listene og karmene her i huset, jeg skal ha det HVITT!! hehe..
HTC Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Helt greit med hvitlasert, men vi driver å maler våre hvitlserte heldekkende hvite nå ;-)
FrøkenKnallkul Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Vi har akkurat kjøpt oss hus som vi holder på å pusse opp. Det er furu i alle takene. Hater furu, så her har vi malt alle takene hvite, med høyglans maling. Lekkert Karmer og listverk males også. Rommene virker dobbelt så store nå!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Lillegullet&mamma Når dere først er igang, tar dere listverk og karmene her også da??? hehe.. Men et seriøst spørsmål.. Vask, grunning og så maling, men hvor mange strøk?
HTC Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Etter vask er det superviktig med kvistlakk og akryl i store kvisthull, så grunning og minimum 2 strøk. Man kan gjerne pusse litt etter vasken også, da blir resultatet bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå