bente69;) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Noen som har en god frisør barneshampoo som jeg kan bruke til snuppa? Gjerne en som gir fyldig hår å som gjør at håret ikke blir så elektrisk. Noen tips? Har hatt en gul flaske fra Wella med cola lukt, men har lyst å prøve en ny. Siden snuppa i snitt kun vasker håret en gang i uka, har vi jo en shampoo i laaaaang tid!!
Gjest mphs Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Kan ikke annbefale en frisørshampo til barn for det har jeg ikke prøvd, men vi har funnet ut at Sebamed sin barneshampo er god.
bente69;) Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Sebamed har jeg god erfaring med når det gjelder dusj såpe(den pumpeflaska), snuppa har brukt den fra vi begynte å bruke litt såpe. Noen andre?
cherry coke Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Anbefaler også Sebamed shampo til barn.Er vel stort sett den som jeg har brukt.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Våre har brukt en oliven såpe i fra helsekosten starten og nå bruker eldste neutral barneshampo + neutral balsam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå