Gå til innhold

Hadde dere blitt skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har vært sammen i 3 år nå. Helt i begynnelsen så var han flink til å skrive søte små lapper og kort som han gjemte rundt i leiligheten, blomster som lå på badet osv. Jeg gjorde det samme til han. Vi ble sammen like før bursdagen min, å han overrasket meg den dagen. Jeg er ikke en som tenker bare på gaver å slike ting, men jeg liker å få en liten oppmerksomhet en gang i blandt, som f. eks. et lite kort.

Men så sluttet han plutselig med alt det der. Ble også slutt på bursdagsgaver/kort. Jeg har alltid kjøpt noe til han, for elsker å glede andre. Til valentinsdagen i fjor så fikk han også en liten overraskelse. Den fikk han egentlig fordi jeg syns han hadde vært så flink med lappen. Han hadde da bare teori og oppkjøring igjen. Tenkte jeg skulle skrive at han kunne bruke gavekortet når teorien var tatt, men gadd ikke, for tenkte at den kom han jo til å ta fort nå. Men han har fortsatt ikke tatt lappen da..=/

Men.. Dagen før bursdagen min i fjor (like etter valentindagen), så snakket vi om bursdagen min. Så jeg tenkte at nå husket han det vel.. Men dagen kom, han skulle på jobb. Jeg kjørte han ned, å vi var sammen helt til kl.14. Men han sa ingenting. Så gik jeg tur med lille når jeg kom hjem. Så når jeg kom hjem fra turen så så jeg at han var kommet hjem (skulle egentlig ikke komme hjem før 23). Så tenkte at han skikkert skulle overraske meg (at han ikke skulle jobbe overtid, men bare lurte meg) =) Men den gang ei.. Han hadde helt glemt bursdagen min.. Jeg måtte minne han på det utpå ettermiddagen, å jeg ble såå skuffa=( Hadde egentlig tenkt å vente til dagen etter, men jeg klarte ikke vente. Men han hadde ikke husket det..

Fikk aldri en blomst eller et kort etter fødselen heller.. Han sa aldri: "så flink du har vært". Han var den første som sovnet etter den lange fødselen også.

Nå er morsdagen til søndagen. Jeg håper virkelig han husker den. Tenker ikke på gaver eller noe, men håper veldig han har skrivd et lite kort eller noe til meg. Jeg tror jeg kommer til å bli kjempeskuffet om han ikke husker det. Hvertfall om han ikke sier noe en gang..

Har jeg "rett" til å bli litt skuffet da? Kan dem skylde på at de er gutter og har dårlig hukommelse i hele evigheten? De har da tlf. å kan skrive opp bursdager o.l. hvis de husker så dårlig..

Ja, dette ble langt gitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja du har rett til å bli skuffa! han burde da klare å huske viktige dager. tenk å glemme bursdagen din!!! jeg hadde klikka totalt da selv..

du bør tydeligvis si det ofte rett før bursdag, morsdag, valentine osv... så han ikke KAN glemme det.

Skrevet

Jeg hadde nok blitt ganske skuffa og lei meg, ja, om kjæresten min hadde glemt bursdagen min og nå på søndag som er min aller første morsdag! :)

Håper samboeren din husker i år da! :)

Skrevet

ja jeg hadde blitt kjempeskuffa!

men man må snakke sammen. spør han hvorfor han ikke bryr seg om sånt lenger, fortell at du blir skuffa osv.

kommunikasjon er viktig!

Skrevet

Greit å bli skuffa, men begynn i riktig enda i hvert fall: viktigste er vel at han husker bursdagen din?

Skrevet

Jada, viktigst er vel at han husker bursdagen.. Men nå har vi snakket så mye sammen i det siste. Har fortalt han hvor skuffa jeg blir. Vi har egentlig snakket om det mange ganger. Det er ikke sånn at jeg ikke sier noe, å blir mer å mer skuffa for hver gang. Jeg sier det til han. Han sier hver gang: "unnskyld, jeg skal huske det neste gang".

Derfor jeg håper nå at han kan huske på morsdagen. Såpass syns jeg han burde klare når han vet hvor mye det betyr. Å i tillegg vet hvor mye han har glemt tidligere. Han husker mye annet, så det er vel det at dette ikke betyr så mye for han..=( Men han vet det betyr mye for meg, så da kan han jo prøve å legge litt i det.. Han blir jo kjempeglad når jeg husker på han.. Det er tydelig stas. Rart han ikke vil gjøre noe igjen..

Skrevet

Ja, kommunikasjon er kjempeviktig! Takker for svar forresten=)

Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig lei meg...og passe fornærmet.

Skrevet

Hei,

Jeg hadde blitt skuffet , ja. Har nylig skrevet et liknende innlegg her , har mannen som er veldig flink til å glemme alle dager som er viktige for meg. Fikk ikke blomster etter fødselen en gang, da var jeg virkelig lei meg. Så jeg skjønner deg VELDIG godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...