Gå til innhold

forholdet går nedover og nedover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men tanken på å bli alene er så grusom! Vi venter barn nr 2 , men ting har gått opp og ned fra begynnelsen (siden vi fikk nr 1) . har vært 2 brudd og han flyttet til oss for å ha det greit. Syntes han er egoistisk,barnslig og rett og slett en drittsekk av og til fordi han prioriterer så utrolig dumme ting !! Han blir 30 år i år ,men folk tror han er 19/20 i tankegangen (kanskje yngre). Jeg får ikke lov til å skaffe meg venner her jeg bor (bodd her siden juli 06) fordi nå vil HAN flytte herfra fordi han ikke har venner. jeg har blitt kjent med to kjempekoselige folk som vil bli kjent med han men han sier at han ikke "gidder" å få nye venner nettopp fordi vi kanskje skal flytte selv om jeg ikke vil flytte pga barnehagesituasjonen til barn nr 1.

Er masse andre ting som gjør at jeg faktisk vurderer å gå fra han - igjen! tankene raser hele tiden :/

sukk,hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke enkelt nei. Jeg har ikke noe løsning men jeg tenker at du må selv være ærlig med deg selv. Vil du være sammen med han ? elsker dere hverandre? Kanskje dere bør sitte ned sammen og diskutere hva dere vil.

Jeg gikk ut fra forholdet mens jeg va gravid i uke 13. Vært alene så å si hele tiden. Vi har hatt tøffe og slitsomme perioder men har ikke angret et eneste sekund at jeg gikk. Jeg elsket han ikke.Og jeg og mini har det helt topp. Og så sier jeg til deg at hvis du bestemmer å dra fra han så er jeg sikker at dere klarer dere fint. Det blir mange tøffe stunder sikkert men det er tungt å dra lasset med en som ikke hjelpes til og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...