Gå til innhold

advokat sekretær??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet sånn ca lønn og vordan det er å jobbe med? Lurer på om jeg skal ta ett års skole med det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen her av alle dere snille mødre som vet ca lønn???

Skrevet

f... som du maser a?? Det eneste jeg fant var at lønnen varierte fra sted til sted.. =)

Skrevet

Har vikariert litt som adv.sekretær under studiene - det er artig og variert! :) Ikke sikker på betaling, men tror ikke det er så verst :)

 

Skrevet

takk for svar, det var nemmelig ett år skole, å jeg kunne gody tenkt meg å jobbet med det iallefall frem til jeg finner ut av hva jeg skal bli:) men liten vits i å ta en skole å ta opp lån, vis jobben er så dårlig betalt.. men da søker jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...