Gå til innhold

Har de lystgass på Riksen og Ullevål? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har iallefall på riksen, og ganske sikker på at de har på ullevål.

Skrevet

Takk for svar. Fant på hjemmesiden til UUS at de har. :) Får håpe på en plass på et av de sykehusene da.

Skrevet

Får du riksen kan jeg iallefall si du er heldig;) Født der to ganger, veldig hyggelig personal.. :)

Skrevet

Tror jeg er litt seint ute til å få der, og sendte bare en uformell forespørsel pr mail. Men kysser fingrene da.

Skrevet

Det kan jo hende? Skal krysse sammen med deg jeg:D

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er bare 9+5, men har hørt at folk søker allerede i uke 5 på Riksen. Jeg har ikke lyst på epidural, men tror ikke jeg klarer meg uten noe. Og lystgass har de ikke på dumme Ahus..:(

Takk for kryssa fingre, rosa på rosa

Skrevet

Jeg søkte rundt uke 9 begge gangene (mellom 8 og 10) og fikk plass. (2003 og 2005) Så det er håp ;)

Jeg veit, blir bra når det nye sykehuset er ferdig..da blir det lystgass der:D

Og man har jo alltid vann da;) Og noen takler fødselen og smertene veldig bra..så kanskej du ikke trenger noe? Men greit å ha i bakhodet at man kan få... dumme AHUS :/

Tror det kommer til å gå veldig fint jeg, uansett hvilket sykehus det blir.. Men fortell gjerne hvilket sykehusdu får plass da:)

Skrevet

Ja det skal jeg gjøre. Ahus er sikkert bra det, men jeg jobber der og må innrømme at jeg synes det er et merkelig sykehus. Hehe. Liker heller ikke tanken på 4-manns rom på barsel.

Jeg skal si fra hva det blir tiljeg :)

Skrevet

Hvilken avd på ahus jobber du? Om du vil si det?

Skrevet

Har sendt deg en PM jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...