Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bæsj på noen ullstrømpebukser.Vasket de på ullvask.Da jeg tok de ut, var det fremdeles merker etter bæsj.Har lagt de i klor,ikke gått bort da heller.Til en annen gang.Hva skal jeg gjøre??ognoen tips til i hvilke butikker de har rimelige ullstrømpebukser.Takknemlig for svar.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk tips her tidligere: Domesto fresh (den grønne)

Det funker - jeg har til og med brukt den på sarte nøstebarnplagg og det fungerer og ødelegger ikke ullen.

Lykke til

Skrevet

Oksegallesåpe! De har den på Helios tror jeg, heter vel Sonett eller noe sånt.

Skrevet

Hvordan gjør du det med Domesto da? Tar det på og lar det ligge litt? Må vel skylle det av før man tar det i maskinen eller?

Utrolig irriterende med store bajse-flekker på fint ullundertøy! -Men da er det tydeligvis håp:-)

Skrevet

Nylon-vask! En tube i en blå og hvit eske på dagligvarebutikken :-)

Ikke noe lurt å bruke klor, den "spiser opp" ulla. (om en ulltråd ligger i ren klorin et par-tre timer, så blir den rett og slett borte!)

Skrevet

Har skylt plagget i lunka vann og så vasket det sammen m andre klær i samme farge på 40-50grader med en gang etter jeg har skifta bleia. Det har gått helt fint hittils, og her har d vært basj opp til nakken og ned til knærna, bedre d blir rent enn sånne ekle gule flekker...

Skrevet

Ville helt klart prøvd nylonvasken først!

Er ikke den kjent for å være skansom?

(særlig ifh andre rengjøringsprodukter?)

Jeg bruker nylonvask til det meste ellers!

Tm _gamle_ kaffeflekker på svigermors penduk klarte den å ta.

Etter at duken hadde ligget siden forrige selskap. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...