Mikkemafian Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Nå har jeg brukt Farris i 1 dag, og jeg syns faktisk det er mye bedre allerede!!! Bøyer meg i støvet. Har fortsatt med medisinen også, men er ikke i tvil om hva som hjelper her. Thank you!!! Fortsettelse i neste nr.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Så utrolig bra da!! Håper det blir raskt borte nå,så er du kvitt dritten!! Var bra det tipset der gitt,glad jeg fikk det engang også
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 er såååå nyskjerrig =) farris mot hva da?????
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Farris mot sopp/trøske på tungen til babyene:) Funker veldig bra og er mildere for dem enn medisiner:)
Mikkemafian Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 Det var kjemperart... Hun laget grimaser når hun fikk det i munnen, men ser faktisk stor forskjell fra i går morges!!! Et par dager til nå og så er det farvel medisin og ekkelskap!!! (Fortsetter med det til det er helt borte, sånn at dritten ikke skal komme tilbake).
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Ja,er sikkert litt rart når hun får det på tungen,det husker jeg sønnen min reagerte på også.. hehe Fortsett til det er helt borte ja,bedre med en dag for mye enn for lite:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå