Plutseliten :) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 av balljenta er lagt ut.....for de som vil se..under mine bilder på profilen Det ble en hektisk ettermiddag,og en veldig forsinket frisør som gjorde at hun fikk dårlig tid. Men kom seg avgårde,så spent og glad... Det ble så stress for meg med alle 4 ungene her,og besteforeldre som kom for å se...og middag...og få kledd på henne....og kake som skulle bakes ferdig for det MÅTTE hun ha med på skolen imorgen .... ...at jeg rakk ikke å gråte Nå skal jeg fikse meg litt før jeg skal på kino og cafe med noen venninner. Haha...kommer vel til å sovne før filmen begynner....skal se lønsj..også jeg som ikke engang har rukket å spise middag så er det avgårde å hente snuppa kl 24.00 med eller uten en sko )))
dritgrei hei hei! Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 vakre vakre jenta, i verdens fineste kjole!
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 ÅHHHHHHHH så nydelig ..Både jenta og kjolen var utrolig nydelige.....
tebekaa Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Sååå fin! Kjenner at jeg nesten blir stolt på dine vegne:-) Håper du får kost deg i kveld, da, og ikke tenker for mye på store balljenta. Som skal holde tale til og med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå