Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 5 cm over navlen så e det et område som e veldig ømt, E det pga huden som har strekt seg så mye? Føle jo at heile magen ska revna etterkvert, men... Ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tror det må være huden som strekker seg. Jeg har det også sånn, både over og under navlen! Ubehagelig.

Skrevet

Jeg har også hatt det, og desverre ramlet det brått på noen små strekkmerker.... Smører med olje så det kost etter her. Når jeg hadde født sist, forsvant disse inn i navlen igjen, men vil nødig ha flere denne gangen.

Skrevet

Hos meg så er det et område rundt navlen som er helt følelsesløst hvis man tar veldig forsiktig på det, men rett og slett vondt hvis man tar i litt. Jeg spurte jordmor om dette, og hun mente det kan være at nervene i huden ligger i klem pga vann i kroppen. I mitt forrige svangerskap hadde jeg noen følelsesløse punkter på leggene, dvs jeg kjente ingenting da jeg tok forsiktig der. Fikk ikke strekkmerker der i alle fall, så jeg håper jeg ikke får noe på magen nå.

Skrevet

Strekkmerkene e allerede komt ;) Har vert gravid ein gang før, og ser at dei har blitt litt meir strekt te no. Men, that's life... :/ Men, når eg løfte sønnen min på 19 mnd, så gjør det ekstra vondt på denne såkalla "blåveisen"...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...