tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet hvordan det er med nye mobiler og lading nå for tiden? Før sto det alltid at man måtte lade det nye batteriet et døgn eller no sånt før det ble tatt i bruk, men på den nye jeg har kjøpt står det ingenting om det. Betyr det at det ikke er så farlig?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 jeg kjøpte akkurat ny telefon, og nå trenger man visst ikke lade sånn med det første fikk jeg beskjed om bare å sette igang å bruke med en gang....
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Ok, takk! Er jo SÅ utålmodig etter å ta den i bruk, vet du! Litt lei av den gamle som klikker hele tiden!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Ikke sant Jeg ble så glad når jeg kunne bruke den med en gang Den gamle drev nemlig å påsto av jeg ikke hadde satt i sim-kort og slikt Hihi...
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har ladet dem til de er fulladet. Før skulle man ikke røre dem før det hadde gått så og så mange timer, selvom de så ut som om de var fulladet, men nå begynner jeg å bruke så fort batteriet er fullt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå