Gå til innhold

ny mobil og lading


tresøtesmå-torødogenblå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan det er med nye mobiler og lading nå for tiden? Før sto det alltid at man måtte lade det nye batteriet et døgn eller no sånt før det ble tatt i bruk, men på den nye jeg har kjøpt står det ingenting om det. Betyr det at det ikke er så farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte akkurat ny telefon, og nå trenger man visst ikke lade sånn med det første fikk jeg beskjed om :) bare å sette igang å bruke med en gang....

Skrevet

Ok, takk! Er jo SÅ utålmodig etter å ta den i bruk, vet du! Litt lei av den gamle som klikker hele tiden!

Skrevet

Ikke sant :) Jeg ble så glad når jeg kunne bruke den med en gang :) Den gamle drev nemlig å påsto av jeg ikke hadde satt i sim-kort og slikt :P Hihi...

Skrevet

Jeg har ladet dem til de er fulladet. Før skulle man ikke røre dem før det hadde gått så og så mange timer, selvom de så ut som om de var fulladet, men nå begynner jeg å bruke så fort batteriet er fullt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...