Nilena Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg skal prøve hormonspiral som prevansjon, og skal sette den inn i morgen. Gruer meg litt, fordi jeg har hørt så mye negativt om den...også må jeg på sykehuset for å få satt den inn fordi jeg har en spesiell vinkling på livmorhalsen min. Noen her som har positive erfaringer, og som har samme "problemet" med livmorhals/livmor?
Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Se litt lenger ned, under innlegget "Noen spørsmål angående spiral......"
Nilena Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Ja, leste innlegget etter at jeg hadde skrevet selv... Kusina mi har positiv erfaring med spiral, så hun anbefalte meg å prøve. Litt spent på om det går greit å sette den inn i morgen ettersom de ikke fikk d til på legesenteret-
Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Bra du får gjort det på sykehus der de sikkert er veldig vante med å sette dem inn. Settes sikkert inn ganske mange spiraler etter fødsler. Jeg har veldig god erfaring med hormonspiral iallfall. Lykke til!
Super-Langbein Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Har ikke sving på halsen som du, men er på hormomspiral nr. 2 og er fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå