Gå til innhold

Hvorfor har egentlig navnet Leander blitt så populært nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg personlig syns ikke det er noe fint navn, men er vel mest sannsynlig en del som gjør det siden det er blitt så populært.

HVORFOR?????? Med alle navnene det er mulig å velge her i verden, så ender så mange opp med det samme navnet?!?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kari var fryktelig populært på begynnelsen av nittenhundretallet, men ingen har kunnet forklare det heller. Du får gruble litt på den i samme slengen.

Skrevet

Leandervuggen? Nei, gud vet. Det er jo sånne navn som er i siget. Sånne man tror er sjeldne, men som allikevel blir populære.

Koselige navn, da.

Skrevet

Leander? Dæven, har ikke fulgt med i timen jeg.... ingen i denne dalen som heter det. Ennå!

Skrevet

Du får være litt in her nå da Zoulfire og innføre navnet i dine grisgrendte dalstrøk

Skrevet

Jeg skal gjøre mitt beste - there's hope in a hanging snør da kjønnet ennå ikke er kjent. Blir det gutt, får jeg ta litt ansvar og innføre litt modernitet til denne bygda av innavl og høyballer. *amen*

Skrevet

Ja, du får vise at du har baller nok til å tenke litt utradisjonelt og ikke kalle ungen for Ola eller Kari eller hva nå som måtte være de mest "poppis" bondenavnene nå for tiden

Skrevet

Og skulle det vise seg å være en liten tjei som kommer ut, så har man jo alltids navet Savannah å velge da. Det høres jo litt bondsk ut eller hva?? Der ute på savannen...

Skrevet

Hmm....tror jeg må ansette deg som min navnekonsulent. *Skriver ut en arbeidskontrakt i dette øyeblikk*

Skrevet

Kontrakt signert og returnert

Jeg har mange gode navn på lager. Bare sørg for at det blir gutt eller jente du så finner jeg et passende navn

Skrevet

Rapport vil bli avlevert så snart neste ultralyd er overstått. Nå må vi bare lage en tidsmaskin slik at de neste fjorten dagene går FORT! :) Piece of cake!

Skrevet

Er ikke den allerede oppfunnet??? Jeg vet jo allerede hva du får

Skrevet

Kari var nok populaert pga det meget populaere uttrykket;

Den satt som kuk i Kari!

*Voksenversjonen av haand i handske.

Skrevet

Her i bygdene er Leander et etternavn, så det blir spennende å se om det slår an her og. Leander Leander hadde i allefall vært et orginalt valg av et navn =o)

Skrevet

Leander Coriander Leander Hansen.

Alle barn må jo ha minst 2 fornavn og 2 etternavn. Sånn er det bare

Skrevet

Jepp! Likte spesielt godt Coriander... Kåre Coriander Haare Leander...Yes! Der har vi det! Kanskje det er en annen god idé også -og velge navn på rim?

Skrevet

Folk heter jo Timian...så da er det vel ikke noe galt med å kalle ungen sin Coriander? MÅ skrives med C og ikke K fordi Coriander med C ser litt mer feminint og flott ut. Koriander blir litt Harry lissom

Skrevet

Kanelia? Sitronella? Nææææh, skal vi bli skikkelig urbane her i dalen så må vi jo kalle ungen Paris. Det funker visst på både gutter og jenter *hvis min Se og Hør-hukommelse funker* Har ikke helt bestemt meg for om det blir gutt eller jente ennå, turbotrollet, må se hva som ser søtest ut på sjukehuset! *knis*

Skrevet

Da må det jo bli gutt. For Paris Leander høres bedre ut enn Paris Savannah.

Skrevet

Du har så rett, så rett. Nok en gang viser du hvorfor du ble ansatt som min navnekonsulent. Det er ingen tvil - ingen over, ingen ved siden. *bukker dypt og ærbødig, dog med litt bekkenløsning-knekk i knærne*

Skrevet

Bekkenløsning-knekk i knærne er godkjent. Hadde det vært litt mer sånn "Plata-knekk" i knærne, så hadde jeg blitt dypt bekymret

Skrevet

Her går det mer i "Melkeplett/Stratos-knekk" til tider, ikke noe for nybegynnere....i stad klarte jeg ikke å la være å henge opp klesvasken. Seriøst ass, det er stoff for viderekomne. Blir helt hyper vettø!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...