Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 "Alt du trenger for å bli mor" Det er helt tydelig 3 bøker + en boks med sperm! Den ene boka er sikkert fremgangsmåte for diverse måter å få spermen inn. Dette er sensasjonelt - da trenger vi ikke gubben lenger, dere!
Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2008 PS: for dere som ikke har oppdaget det ennå, reklamen for denne pakken dukker opp nederst på siden her md jevne mellomrom.
små Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 hihi... nå skjønte jeg hva du mente..satt og klødde meg litt i hodet:P
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Hehe Fråråder de bøkene, skikkelig pessimistisk dame! Følger man ikke de bøkene til punkt og prikke kommer det til å gå både deg og barnet ditt skikkelig ille var inntrykket jeg fikk når jeg leste "På vei". I tillegg syns jeg hun i beskrivelsene i møte med pasientene sine behandlet som om de var noen idioter.
Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er enig. Jeg kjøpte en bok av henne da jeg gikk med nr 1 og syns hun var litt vel "gammeldags". Men jeg syns jo at boksen med sperm var noe nytt og annerledes
Odine! Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Jeg liker bøkene hennes, men finnes det noe mer moderne som kan anbefales? (synes mye av det som kan lånes på biblioteket virker kjedelig)
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Jada, men er litt skeptisk til hvilken mann som er med i produksjonen av denne spermen. Odd Nerdrum, Nils Arne Eggen, Jan Teigen....??
peonererfine Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Lån de på biblioteket...da slipper dere skuffelsen hvis dere ikke liker bøkene. Syns det sto mye vettugt i de...men også endel overdrevet ang. amming.
Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2008 Hmm... der sa du noe. Hvilke menn kan man tenke seg er i hennes omgangskrets og kan ha vært villige til å donere - kan jo handle om ganske store mengder dette her, dersom reklaneb fungerer Finn Kalvik, Trond Giske... nei, jeg bruker heller de 749,- på sexy undertøy og satser på å forføre mannen min!
Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2008 Biblioteket - er jo litt ekkelt med tanke på hva den boksen da har vært ute på før den kom til deg... Ikke alle som har fått med seg min lille spøk`?
Januarjubel! Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 For ikke å snakke om hva det å låne sperm på biblioteket måtte kunne føre til...plutselig går det hundrevis av halvsøsken rundt omkring med Giskes hårfeste og forelsker seg i hverandre og reproduserer seg og ..wwwwæææææ...
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 Tror nok boksen inneholder diverse spermier med forskjellige gener av de tidligere nevnte norske menn, så spørs det da om det Giske, Odd Nerdrums osv. svømmere som vinner.
Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 7. februar 2008 Med tanke på Nerdrum, så får jeg helt hetta med tanke på at hans svømmere skulle vinne - vet ikke hva som ville være værst av en sønn som ligner hans "selvportrett "eller en datter som ligner på "pissing woman". Da ville det tross alt vært bedre med Giskes hårfeste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå