heleneogde2gutta Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 hei! her inne kan folk så masse at jeg spør: hadde siste dag i mens 23.januar, og trodde derfor jeg hadde eggløsning 1.februar når jeg fikk en liten slags blødning den dagen. Men i dag og i går har jeg også hatt litt blødning, tenkte først det kunne være festeblædning, men det blir i såfall 5 og 6 dager etter EL. Det er jo alt for tidlig!!? er det derfor EL jeg har hatt nå? dette er jo egentlig ikke så viktig, men når man begynner å lure så....
mikaela Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 noen får en liten blødning ved eggeløsning. Feste blødningen kommer først 8-10 dager etter eggeløsningen, hvis man får en da.
liljeblomst Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 hei du, det er nettopp det eg også har! merkelige greier..begynte å blø ca 2 dager etter EL..har lest at det går ann å få en EL blødning hvis man har en kraftigere el enn vanlig..kanskje d er det vi har? vi får keep the good faith og se om spiren har festet seg eller ikke...
Babyønske �� Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Hvor lang syklus har du da? Og hvilken dag fikk du mensen på? Det er ikke så vanlig å regne fra siste dag i mens, da det kan variere veldig fra person til person. Du kan godt ta utgangspunkt i at du har eggløsning ca 14 dager FØR mens. Noen har en liten blødning når de har eggløsning, men det virker litt rart at du har det flere ganger, men så er ikke den kvinnekroppen alltid til å forstå seg på heller........ Festeblødning er selvsagt en mulighet, selv om du bare er ca 6 dager over eggløsning. Du kan jo hatt eggløsning et par dager før du trodde også??
heleneogde2gutta Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 hei! fikk mensen akkurat 14 dager før min første lille blødning. må tilstå at jeg ikke helt har tellt dager i syklusen min, og det er vel det som gjør det vanskelig å forstå. men jeg har aldri sånne småblødninger ( kun festeblødning med min eneste graviditet) . kvinnekroppen er rar. prøver å ikke håpe, men det er liksom ikke helt lett....takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå