Junijenta - gifteklar:) Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Bor på kjelsås og er kjempefornøyd!
Salat Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Vi trives kjempegodt i bydel Østensjø! Masse unger, marka og Østensjøvannet rett i nærheten, rolig og barnevennlig. Eneste dumme er at det er dårlig bhg dekning. Hver gang de har fått åpnet en ny bhg eller utvidet, er det kommet så mange nye barn til bydelen at lista er like lang.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 bor på hauketo, ser bare svartskaller. men liker meg jeg da. er svartskalle selv!
blittmamma07 Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Ekeberg er helt topp! Skolebygget er ikke så nytt men utearealene for barna er jo helt overlegne. ingen stygge gjerder rundt, bare sletta og skog Flytter aldri herfra!
Odine! Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 AnTiLoPeSvIn: Er du svensk siden du bruker ordet svartskalle? Jeg forbinder det ordet veldig med Sverige og Betongrosene (hvis du er gammel nok til å huske den bokserien)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 storkoser meg på grorud jeg :-)
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Er født og oppvokst i Oslo, men bor nå i Akershus som førstegangseier, men skal jeg flytte tilbake til Oslo blir det definitivt Norstrand, Ekeberg, Ljan. Barndomsstedet mitt dette der, kunne ikke vært et bedre sted å vokse opp når man bor i Oslo!
OsloMor Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Gamle Oslo er supertrivelig, upretensiøst og masse varme mennesker. Trives kjempegodt:-)!
engajente Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Bor på veitvet, er veldig koselig her. jaja er mye av våre nye landsmenn, men de fleste 2 og 3 generasjon så ikke noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå