☆Anonymia☆ Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 snakka om den sjokoladesausen som stivner på isen her om dagen....fytti katta den var GOOOOOD!!! men..nå er jeg redd det blir is hverdag.. haha =) skal kooooose meg med is snart =)=) NAM NAM
rødt&blått Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Er det den amerikanske som krakelerer oppå isen? Syns nonstop, peanøtter og banan er kjempegodt til isen jeg..!
☆Anonymia☆ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 den amerikanske isen som gjør hvaforno oppå isen ?? haha =)
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 og hvis du i tillegg drysser over litt peanøtter..... Da smaker det nesten som snickersis, helt sant!:-)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Det var MEG Og jeg er så syyykt enig med deg. Siden du minte meg på den, blir det en goood porsjon her snart også:-)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2008 åååå bøyer meg i støvet..tenk om jeg ikke hadde lest om den her inne,da hadde jeg aldri fått opplevelsen av å smake den.. ÅÅÅÅÅÅ NAAAAAAAM =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå