skimre Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 sist jeg gikk gravid husker jeg vesla hikka støtt og stadig, men den lille tassen her kan jeg nesten ikke huske har hikka, hvordan er det med dere? mye, lite eller ingenting??? )
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 her hikkes det MYE.....er til å bli tullete i balant...
*tybber* Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er 31 uker på vei, og babyen i magen hikker ca 2 ganger om dagen! )
kreps32 Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Ingen hikke her, er i uke 35...venter gutt.Ingen hikke sist heller, da fikk eg jente.Trur det er mer vanlig å hikke enn ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå