Kjærlighet <3 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Ser det re en del forvirring ute å går... Jeg tenker som dete: Siste mens 12 nov (og siden en regner fra siste mens) er jeg altså en mnd på vei 12.des, to mnd 12.jan osv... Så når jeg kommer til termin mnd som er i august er jeg 9mnd. 12 august med termin 8 dager senere..... Blir feil å regne 4 uker til 1 mns siden det alltid er 30/31 dager(untatt februar da...) i en mns, derfor blir det litt rart når en regner uker over til mnd:-) Når det gjelder forskjellen på babyverden sin side og BIM så er jeg i dag ifg Babyverden tolv uker på vei og ifg BIM i min 13 uke... Så begge deler blir riktig...siden en med engang en er har fullgåtte f.eks 12 uker er en i sin 13 uke :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Stemmer dette. Jeg er 15+5 i dag og i min 16. uke. Denne oversikten er veldig grei ang. uker og mnd'er: 1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager 2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager 3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager 4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager 5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager 6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager 7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager 8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager 9 fullgåtte måneder: 40 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå