miobell Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg skal til privat UL i morgen ble Balder klinikken i Oslo .. Hørt hun gynekologen der skal være flink, Anne Stensløkken. Koster 880 kr. Bestilte nå og får komme i morgen:) føler jeg trenger å beroliges... orker ikke gå å frykte for alt... Er så lei av å ikke klare glede meg!!! Grunnen min er jo bare det at jeg ikke har voldsomme symptomer - noe jeg i grunnen skulle vært lykkelig over, men sånn er nå jeg... Ønsker å kose meg med baby i magen, ikke gå og tenke som nå..
*tornerose* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Helt enig med deg miobell. Mye bedre å betale 800 kr for privat UL, verdt pengene mener nå jeg :-) Når en får se babyen inni magen føles alt mye virkeligere og en får på en måte en bekreftelse på at en faktisk er gravid..... :-) Og det er ikke noe kjekt å gå å bekymre seg, det vet jeg alt om... Så jeg skal også bestille en tidelig UL privat når den tid nærmer seg :-) Lykke til i morgen og kos dg og gi oss en oppdatering hvordan det gikk :-) KLEM
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Det høres veldig fristende ut. Sliter faktisk med å ta i mot alle gratulasjonene jeg får, for jeg kjenner meg ikke gravid. Må vel bare klare å slappe av jeg da, kanskje legen er snill og gir meg UL i uke 12...*håpe-håpe*
M&guttane Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Hvor langt er dere på vei? Har også veldig lyst- 7 uker i dag. De sa at man kom inn på dagen, så lurer på om jeg skal bestille i morgen..
miobell Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 ja.. verdt pengene... bedre enn å gå og bekymre seg for min del i allefall... jeg trenger bekreftelsen! Har ikke hatt voldsomme symptomer, bare smått som har kommet og gått.. ikke blødd, men likevel bekymret. fastlegen, som jeg desverre ikke er fornøyd med, ville aldri gitt meg tidlig ul, så da får jeg ta saken i egne hender, som jeg nå har gjort ;-) Grur-gler meg egentlig.. redd hun "ikke finner noe" komisk som jeg er.. Men vet jo at det er noe der.. må bare hørt hjertet ;-) Uff... kjedelig du skal slite med å ta i mot gratulasjoner da Skrekkblandetfryd... :-( ... du har jo heller ikke hatt voldsomme symptomer... vet hvordan det er.. men egentlig kan bi takke oss innmari lykkelige som ikke sliter med kvalme og oppkast ;-) Er dette din første?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Miobell: ja dette er førstemann. Tror egentlig jeg er litt skremt fordi ei kollega av meg hadde en MA i høst. Tåpelig å bekymre seg så mye, men ikke lett å legge tankene fra seg når de først har satt seg.
miobell Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 Ja Skrekkblandet fryd.. jeg vet.. har man først begynt å tenke på det, er det vanskelig å legge unna... Husk : det er ikke vanlig med MA. Har man først en abort, er det vanligere med SA.. Så min tankegang ( som desverre ikke virker for øyeblikket) om "så lenge jeg ikke blør så skal jeg ikke bekymre meg" burde virke beroligende nok.. Mamma har født fire friske barn og aldri abortert ( så vidt hun vet). Hun hadde få symptomer tidlig... hun vet jeg er gravid og synes jeg stresser for mye med å finne symptomer, for hun hadde ikke det i uke 8 ... Det er nok litt ekstra stress før man får førstemann.. alt er nytt for en og vi svelger informasjon rått! ... går nok så bra med oss skal du se ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå