Gå til innhold

Mens eller UL termin??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem termin skal man stole på??

Jeg har mens termin(4 mars) 1 uke før UL termin(11 mars). Å når jeg var på 3D UL sa han legen at han mente den var 16 mars. Det er 5 dager etter ordinær UL termin.

Når fikk dere barn? Håper veldig på mens termin jeg nå. Er så diger..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang har jeg ingen anelse om når mensterminen var, for syklussen var helt på bærtur. Denne gangen hadde jeg menstermin 4. februar og ultermin 7. februar. Sitter nå her jeg ;) Skjer ikke en damn shit ;) Vet ikke hva man kan stole på jeg. Føler at det egentlig ikke er så mye å gjøre enn bare å vente. Noen føder før termin, andre gjør det ikke...

 

Skrevet

Får håpe det skjer noe snart da!!! Jeg bare håper hun ikke kommer før mars pga vi pusser opp hele leilighten. Men hun trenger ikke komme 14 dager på overtid heller. Men vi får jo ikke gjort noe med det. Må bare vente.. Lykke til!!!!

Skrevet

Ja, det lurer jeg på også!!!

 

 

Skrevet

Stoler mest på UL termin, for den er jo regnet ut ifra størrelsen på fosteret. Mange tviholdere jo på mens termin, men husk da at de kan ligge i dvale i 2 uker....

 

For meg er det bare 1 dag i forkjell så har ikke noe å si men.

Skrevet

Jeg stoler på UL. Til tross for et jeg har brukt EL-tester og har jevn syklus. UL-termin har vært 7-10 dager før menstermin alle mine 3 svangerskap. Og barna har kommet rundt UL-termin, og vært helt fullbårne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...