Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 noen som har medlems skap i den foreningen som mis liker ord delings feil?? leste om de på inter net i går påen eller annen nett avis..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 er dette bare for å trykke ned de som har vanskelig for å skrive? eller er det morsomt, bare at jeg ikke skjønner det? hehe!
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 seriøst; ikke meningen å trykke ned noen..Er faktisk en forening som jobber for å få slutt på denne feilskrivingen... Uansett; folk kan jo bli obs på det - og tenke over det når de skriver. Det er jo en feil det er LETT å luke bort...
ApriIbaby Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Jeg ler i hvertfall av dette. Jeg er nemlig ekspert på dette selv. Jeg deler ord som ikke burde vært delt og ser det ikke før jeg har lagret. Har ikke tid til å lese korrektur vet du. Drevet med dette tullet siden barneskolen. I allefall har jeg selvironi og synes det er artig med en egen forening *vuderer å melde meg inn*
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 ikke les korrektur, det gjør ikke jeg...Men bare tenk st de aller fleste ord du deler, kan flettes sammen..ikke sant :-) Så går det automatisk:-)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 det er en av dem, veit det finnes en forening til :-)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 http://www.facebook.com/group.php?gid=2244479625
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå