Snooopi Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Ikke alltid, dessverre. Hos meg har det vært noen tomme follikler...
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Kjedelig da:-( Var på UL i dag, så har i hvertfall en tom eggpose (hva er vitsen med å ha det liksom....)
Snooopi Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 si det... men noen ganger risikerer en vel å få katta i sekken...
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Hadde 4 eggposer og 3 av dem var på ca 13 mens den ene var på 23, og den er vel tom. Tror dette forsøket går rett vest.
Snooopi Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Dette har jeg og prøvd, en stor og noen (5?) små. Ved uttak var de små blitt fine og det store var tomt! Alt kan skje!
Aget Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Heisan Stutti Ikke sikkert det går rett vest:) Jeg hadde bare 3 eggposer på første UL, som da var ca 14mm.altså for små,fortsatte da på samme dose i to dager til,neste gang jeg kom hadde jeg plutselig 4 nye store eggposer,ca 32mm,( veldig stor,) De trodde seff da at jeg mulig hadde cyster,og jeg var stresset for man vil jo at alt skal gå bra Igår på uttak,fikk de ut 9 egg???ikke spør meg hva som hadde skjedd,men mulig at noen hadde ligget skjult eller noe?? OG jeg tror at jeg må ha hatt egg i de store posene! 4 ble befruktet og skal sette inn et egg imorgen:) Kjempelykke til Stutti:)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Lykke til i morgen:-) Skal gå på samme dose til den 10. så er selvsagt håp - ble bare så skuffet ved UL i dag. Satse på at kroppen min har forstått at den har å produsere et par egg til til onsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå