Gå til innhold

Noen spørsmål angående spiral......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:0)

Jeg vurderer å sette spiral,og har derfor noen spørsmål....

Er det vondt å sette spiralen og vil man kjenne hele tiden at man har den?

Hva er forskjellen på hormonspiral og vanlig spiral?

Vil dere anbefale hormonspiral elle vanlig spiral?

Jeg er utrolig redd for å bli gravid igjen og lurer på om dere vet om spiral er en sikker løsning?

Hvor lenge er det man må ha spiralen før den må skiftes ut?

Vil sexlivet bli annerledes?

Håper dere kan svare meg,setter stor pris på det:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vondt å sette spiralen og vil man kjenne hele tiden at man har den? nei og nei

Hva er forskjellen på hormonspiral og vanlig spiral? Den er satt inn med hormoner som virker lokalt. Det gjør den sikrere enn vanlig spiral. Mange mister også menstuasjonen

Vil dere anbefale hormonspiral elle vanlig spiral? Hormon.

Jeg er utrolig redd for å bli gravid igjen og lurer på om dere vet om spiral er en sikker løsning? Hormonspiral er på linje med sterilitet. Sikrere enn p-piller

Hvor lenge er det man må ha spiralen før den må skiftes ut? 5 år

Vil sexlivet bli annerledes? Nei

Skrevet

Er det vondt å sette spiralen og vil man kjenne hele tiden at man har den? Jeg syns det var vondt å sette den inn, men det var etter keisersnitt. Har hørt at de som har født ikke har vondt. Selv om ejg syns det var vondt syns jeg absolut det var verdt det, var ikke SÅ vondt. Og jeg kjenner ikke at jeg har den i det hele tatt. Man må sjekke at tråden er der med jevne mellomrom og det syns jeg ikke er så festlig, men igjen: det er verdt det.

Vil dere anbefale hormonspiral elle vanlig spiral? Har ingen erfaring med vanlig spiral, men er veldig fornøyd med hormonspiralen.

Vil sexlivet bli annerledes? Ja, til det bedre. Man slipper å bekymre seg for en kondom som kan sprekke, et pessar som kan flytte seg eller om man har husket å ta p-pillen. I tillegg får man som oftest mindre menstruasjoner og svinger mindre hormonelt og det gir jo flere glade dager til sex :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...