Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Noen som har erfaring med denne?? Både positive og negative.... Jeg begynner å bli LITT utålmodig nå. Er 3 dager (minst) på overtid med TR men har to negative gravidtetstester bak meg denne perioden. Første på lørdag (da jeg kanskje skulle hatt tr) og en i dag tidlig... Så jeg lurer jo litt på hva det er som skjer da. Lever i et liiiite håp om at testen kan være feil, men det er vel tvilsomt... Da kan jo den forbaska tanta bare komme da, hvis det ikke er noen huleboer inni der. Grrr...
temine Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Tok to billigtester i går og en qr i dag. Alle var positive, og jeg har ikm søndag...MEN, det er jo stor forskjell på oss om vi produserer hcg tidlig eller sent, så man kan jo være gravid med neg test. Skal krysse fingrene for deg jeg;)
Lemis Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Du kunne jo kanskje prøvd en CB? De skal visst være mer sensitive enn QR..
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 Takk for det Får jo et liiite håp i og med at jeg kan (såvidt) skimte en svak strek i tillegg til kontrollstreken på testen... Det var det forøvrig også når jeg testa på lørdag. Men den svake streken kommer ikke før kanskje etter 10 minutter og det står jo at man ikke skal se på testen etter at det har gått 5 minutter)... Sist periode svidde jeg av to QR-tester og da var det ingen svak strek selv etter en hel dag. Bare en stor og klar kontrollstrek. Og da kom jo tanta i tide også. Gruble gruble...
2prinsesserogbim Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 da jeg ble gravid me jenta mi så brukte jeg QR, tok den noen dager-en uke fra ikm, husker ikke helt, men var nok ikke fullt en uke og da ble den positiv, det var eneste testen jeg tok da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå