Gå til innhold

Ang SF-mål!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i går, og sf-målet var uforandret fra forrige uke. Ligger på 33 cm, er 36+1... Skulle i følge skjemaet mitt ligge på 34 cm, ikke stor forskjell, men legen målte 3 ganger for å være helt sikker. Er sikkert ikke noe galt, men blir litt betenksom allikevel. Noen andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt forrige svangerskap, "flatet" sf målet mitt ut litt på slutten. Det var ikke noe galt med babyen, men jeg husker også at jm målte flere ganger, for å være sikker. Tror ikke det er uvanlig da??!

Skrevet

ok, godt å høre:) Legen hadde sagt noe hvis det hadde vært noe galt, men som førstegangs blir man litt bekymret allikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...