mamma`n til nurk Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Var hos legen i går, og sf-målet var uforandret fra forrige uke. Ligger på 33 cm, er 36+1... Skulle i følge skjemaet mitt ligge på 34 cm, ikke stor forskjell, men legen målte 3 ganger for å være helt sikker. Er sikkert ikke noe galt, men blir litt betenksom allikevel. Noen andre som har opplevd det samme?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 I mitt forrige svangerskap, "flatet" sf målet mitt ut litt på slutten. Det var ikke noe galt med babyen, men jeg husker også at jm målte flere ganger, for å være sikker. Tror ikke det er uvanlig da??!
mamma`n til nurk Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 ok, godt å høre:) Legen hadde sagt noe hvis det hadde vært noe galt, men som førstegangs blir man litt bekymret allikevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå