Gå til innhold

Feber 39-40 siden søndag.... normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille på snart 3 har hatt så høy feber i 5 dager. Er dette normallengde for årets influensa? Er vel noen her som har hatt den.

Vi var hos lege på mandag fordi han fout for dette har vært forkjølet i 3 uker. Han sa det var virus. Lurer på å gå til lege i morgen igjen. Han blir jo ikke bedre. Hoster veldig, snørrete, slapp og sliten stakkar. Spise ikke, men drikker greit.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur du skal ta ein tur til legen igjen, ja. det heiter at ein etter 3 dagar med feber, skal gå til lege med småbarn.

Skrevet

Ja..men har jo på en måte hvert der alt..., men tar nok en tur igjen i morgen. Mamma synes jeg er hysterisk da,...

Skrevet

Tror du skal reise til legen ... Det er mange dager med feber igrunn .. Hvis det ikke er bedre til imorgen bør du reise til legen .

Skrevet

Vi gjør nok det.

Kanskje jeg skal ta med gubben og. Han er dau-sjuk med 40 i feber han og.

Skrevet

Men idag er det Torsdag da . forskjell på det og mandag . Er almenn tilstanden dårlig så bør du reise til lege når det går på 6. dag imorgen .

Skrevet

Ta en tur til legen, bedre med en gang for mye en en for lite.;)

Skrevet

Drar til legen i morra vi. Godt å få litt støtte på at jeg ikke er hysterisk. Hadde nok dratt uansett, men nå føles det bedre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...