Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Gå til opprop.no og signer for Førde-familien Madhavan. Hjelp til så de har en sjanse til å bli i Norge. Det er et ungt par i begynnelsen av 20-årene, med 2 små barn, den yngste født i Norge. De bodde på barnehjem i hjemlandet, og har derfor ingen familie der. De har heller ikke ID-papirer. grunnen til at jeg er anonym er at jeg bor på samme sted. Legg gjerne ut på Skravle.
supergyda Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Ikke for å være negativ, men jeg tviler vel på at UDI sjekker opprop.no før de gjør vedtak...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Det er ikke opp til verken deg eller meg å forsøke å påvirke et slikt enkelt-tilfelle. Det vil uansett ikke være rettferdig, da må vi skrive på opprop for ALLE som blir utvist...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Er ikke jeg som har laget det (HI). Men har lest og fulgt familien litt.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Hvorfor skal jeg signere? når jeg er enig i at de skal sendes ut:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå