Gå til innhold

Har kanskje fått svangerskapskløe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til jordmor idag, og hun la merke til at jeg klødde litt, og lurte på om det pleide å gjøre det. og det har jo klødd litt ekstra de siste dagene... så nå må jeg faste fra kl 24 og dra til legen imårratidlig før jeg spiser eller drikker noe for å ta blodprøve for å teste for svangerskapskløe.. visste ikke at det kunne være så farlig det... har jo vært mye til kontroll i det siste for symptomer på svangerskapsforgiftning, så fokuset mitt har vært der liksom... hørt at det er vanlig å klø litt etterhvert som magen vokste, har ikke tenkt på at det var ille at jeg klødde andre plasser også... og visste hvertfall ikke at det kunne ha noe med leverfunksjonen min å gjøre og at babyn min kan i verste fall få for lite oksygen da!!! så da spørs det da... om det blir baby snart.... gruer meg til ikke å kunne drikke, jeg drikker da nesten en hel imsdalflaske om natta!!! men - alt for lille skatten min i magen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så kjedelig =/

Har det selv, så jeg vet hvor plagomt det er :( Klør meg til blods hver eneste kveld/natt, og ser fæl ut med alle sårskorpene...

tar blodprøver hver uke, og har tatt gallesyre prøver, men har aldri behøvd å faste (`;`).....

Har noe forhøyede leververdier, men ikke så mye at det skal være noen fare. Tror det var snakk om at de måtte opp i det dobbelte enn normalt, dersom det skaulle være farlig for babyen.

Men uansett - ikke noe gøy!

Lykke til. Håper du har av den ufarlige typen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...