Gå til innhold

Forsikring.. Noen som har oversikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo et mylder av forsikringsselskap å velge i...

Vil selvsagt forsikre den lille som snart kommer, men hvem skal man velge??

Er det noen som har satt seg litt inni dette, og som vet hvem som har det beste tilbudet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest mye om dette, og kommet til at det er bortkastede penger. Selskapene tar inn ca 400 millioner i året på barneforsikring, og i fjor betate de ut 19 millioner tilsammen... Så bare lureri! Les på dinside.no og forbruker.no, så får du litt info. I tillegg vet jeg at iallefall skandiabanken har en sammenligningskalkulator.

Skrevet

Her er jeg nok litt innhabil for mannen min jobber i Vesta:) Men anbefaler Vesta på det sterkeste, de er bra på både pris og innhold i forsikringene. Greit ¨å samle alt hos et selskap , det vil du helt klart spare masse på! Og så er det slik at mange selskaper har såkalt " lokketilbud" , det vil si at du får et meget bra tilbud der og da, men om feks 1 år får du en veldig høy prisstigning... Slik er det ikke hos Vesta, men vet gjennom mannen min at det er vanlig hos andre selskaper desverre!

Lykke til m å finne et selskap som passer deg!

NB! Om du vil kan jeg godt sette deg i kontakt m mannen min, så tar han et hjemmebesøk og ser over forsikringene deres. ingen press altså:)

Skrevet

Måtte visst korrigere meg selv, kom på at det er litt lurt å se hvor du bor hen.... Og Trøndelag er nok litt langt unna for et kundebesøk, siden vi bor på Eidsvoll! he,he... Men finnes garantert Vesta -konsulenter der også som kan hjelpe deg.

Lykke til da!!

Skrevet

He he, ja det blir vel i lengste laget;-)

Vel, jeg skal prøve å lese litt mere selv, så får jeg se hva vi finner ut.

Takk for svar:-)

Skrevet

Jeg har vært å lest litt om ACE barnetrygghet å syns det virker veldig bra, så den vurderer vi sterkt!! Stemmer jo sånn som noen sier at sansyligheten for at man trenger barneforsikringen er liten, men jeg mener det er bedre å være på den sikre siden!! Er derfor ikke noe spm for meg! Skal forsikre ungen!

Skrevet

Storebrand har vunnet best i test ang barneforsikring, pga uføreforsikringen. Dette innebærer at hvis barnet ditt blir arbeidsmessig ufør vil det få en engangsutbetaling og årlige utbetalinger inntil 67 år. Uten forsikring vil barn som blir arbeidsufør bli minstepensjonist hele livet.

Gjensidige har også fått en slik dekning nå. Slik uføreforsikring kan også barnet fortsette med som voksen uten å gi nye helseopplysninger, dette er viktig for meg. Som voksen skal det ikke så mye til før selskapet setter begrensninger i forsikringen, dette vil man da unngå hvis man tegner forsikringen tidlig.

Ellers har mange forsikringer utbetaling ved medisinsk invaliditet, noe som ikke nødvendigvis samsvarer med arbeidsmessig uførhet.

Mange forsikringer eks ACE er ren ulykkesforsikring, etter min mening er ikke dette særlig nyttig å ha. Heller ikke forsikringer uten uføredelen.

Sjekke gjerne dinside.no, det er mange forsikringer og ingen av de dekker alt man skulle ønske seg:)

Skrevet

Viss dere setter barnetrygda inn på konto i postbanken får dere gratis forsikting.Topp forsikringen i tilegg koster 76 kr mnd.Vis jeg ikke tar feil.

Er greit tilbud til de som syns det er dyrt og``bortkastet``

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...