Monique72 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Av og til lurer jeg på om noen av dere som spør om alt mulig rart her ikke vet hvordan man kan bruke internett.... F. eks er det en som spør: "Hvor finner jeg gjennomsnittstemperatur for Oslo?" Da skriver du i søkefeltet på Google (f.eks) : "gjennomsnittstemperatur oslo". OG VIPS!!! Der kommer det svar vet du. Og alle disse spørsmålene om NAV, barnetrygd og bidrag osv.... ALT står jo på nettet da!!!
Nordlyspar♥ Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Det med NAV skjønner jeg godt at folk spør om, er ikke bare bare å forstå seg på alt som står på de sidene... kan være greit å få svar fra noen som vet hva alt betyr, og som har erfaring med NAV...
Silje`mor Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Artig med ting man kan irritere seg over:)
jente30L Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 hahha jeg har og tenkt over hvor hjelpesløse enkelte noenganger virker... google er jo genialt;)
Monique72 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg irriterer meg ikke så veldig egentlig, men blir litt sjokkert over hvor hjelpeløse noen kan være...
Mixå Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 er vel kanskje ikke hjelpesløs, men kanskje de synes det er enklere å spør andre? men et sånt innlegg kan du kanskje skrive på kranglesiden... iom at du legger opp til å disse andre:P
Monique72 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 Men hvis man spør folk om ting her inne kan man jo få utrolig mange forskjellige, og ofte FEIL svar. Så da tenker jeg det må være bedre å søke på nettet...? Mener ikke å krangle MIXÅ. )
Mixå Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Det kan være så, men da må vi som er så mye smarter ikke legge oss opp i det de dumme gjør! du må vise deg som et overmenneske Monique72:P hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå