ormeynglet Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Vi vurderer å legge inn et bud på et hus der i morgen, men vi er overhodet ikke kjent med stedet. Hadde vært kjekt om noen kan si litt om hvordan det er å vokse opp der, og som kanskje kan anbefale en barnehage? Vi vil til neste år ha 3 barn i barnehage, så det er jo selvfølgelig veldig viktige spørsmål for oss. Blir veldig glad for svar:)
tvkrus Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 jeg bor på melhus det er flere barnehager har du link til huset så kan jeg se hvem barnehage som ligger i nærniljø der
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er fra Melhus! Hvor er huset da?
ormeynglet Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Heisan. Huset ligger rett ved Høyeggen barneskole. Regner med sambo legger inn bud nå så dette er litt spennende.
Kahbean Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Jeg lurer på det samme. Har søkt barnehage i Melhus til høsten men vet ikke noe om dem så får bare håp at vi blir fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå