Gå til innhold

Overtid


Kåva

Anbefalte innlegg

Trodde virkelig jeg skulle slippe å gå over tida. Nå er jeg to dager over tida. Jeg har jo til og med tatt modningsakupunktur. Ser ikke ut som det hjalp. I helga fikk jeg influensa, lå med feber i fire dager. Er gla for at ikke fødselen satt i gang da, hadde det skjedd vet jeg ikke hva som hadde skjedd. Jeg eide ikke krefter. Kanskje derfor jeg går over tida også. Har ingen tegn på at fødselen skjer snart heller, ja ja det kan jo snu seg fort. Vi var en tur på sykehuset om mandag. Jeg syntes babyen var så rolig. Heldigvis var alt i orden. Så nå er det bare å vente... Da har jeg fått ut litt frustrasjon, he he. Litt utålmodig kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt frustrert jeg og, termin igår...

Har prøvd de fleste kjerringråd+ at jeg er andregangsfødende, så hadde stor tro på at han skulle komme litt før. Forrigemann kom på termindato.

 

Ingen tegn på fødsel jeg heller. Ikke kynnere etter rask stavgang på ca en mil i formiddag engang....

 

Nei, vi må nok bare smøre oss med tolmodighet ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.... Er litt frustrert jeg også, hadde termin i går jeg også men ingen tegn til fødsel her heller:(. Er andregangsfødende jeg også å trodde at han skulle komme før tiden denne gang, gikk 2 uker over tiden med første mann så... Men skal på sykehuset imorgen og reiser ikke hjem før jeg har min lille gutt med meg.....!!!!!

 

Lykke til dere andre:):) Sender masse fødestøv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utålmodig her og, er nå 6 dager over tiden.. Er førstegangs, så hadde jo egentlig regnet med det.. Men det er virkelig ingen tegn på at noe skal skje i nærmeste fremtid. Skal på overtidskontroll på fredag om en uke.. Men en uke er såååååå lenge nå... Håper noe skjer før det da! For oss alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her jeg og. 4 dager over termin...Har også forsøkt alle triks i boka, men ingen tegn til at han vil ut... Har vondt i korsryggen hver kveld og legger meg med håp at i natt skjer det, etter 3 tisserunder på natten blir det en ny morgen og ingenting har skjedd. Vet ikke helt om det begynner å bli frustrerende denne ventetiden, sitter jo bare inne og venter kjennes det som. Hva gjør dere andre i ventetiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er 7 dager på overtid, og kjenner meg igjen i frustrasjonen deres. Jeg vasker, går i trapper, går turer, baker, pusler pusslespill og leser bøker, men allikevel får jeg tid til overs. :-) Var på kontroll i dag, og hodet har ikke festet seg engang! Det er vel bare å vente en uke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...