Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde gått opp noen ting i vekt de siste tre ukene... Legen stusset litt over dette, da babyene vokser ganske kraftig for tiden( er 5 dager over termin nå).

Noen andre som opplever dette?

Får jeg spørre hvor mye dere går opp uke for uke akkurat nå?

Blir jo bittelitt engstelig for at babyen av en eller annen grunn ikke får i seg næringa si....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke gått opp noenting de siste 3 eller 4 ukene... Eller, det bikka såvidt over 62 tallet ved nest siste kontroll så da fikk jeg henne til å skrive 62,5 for det var jo tross alt litt over ;)

Men magemålet blir større likevell.. så det må jo bety at han vokser?!

Skrevet

har forresten termin imorgen...

Skrevet

Jeg har gått ned de siste to ukene, men jordmor sa at dette var helt normalt. Barnet tar visst den næringa h*n trenger. Jeg har termin førstkommende lørdag. :)

Skrevet

Her har vekta stått på stedet hvil iallefall siste mnd, og jeg er 3 dager over termin. Men SF-målet stiger, og da er det ikke noe å tenke på.

Men jeg synes at det sikreste tegnet på at babyen har det bra, er at man kjenner godt med liv. Her er krabaten turbo, så da vet jeg at han får næring, ellers hadde han nok vært slapp i fisken...

Jeg skal forresten til overtidsvurdering på mandag, da vil jeg i så fall være 41+2. Er litt bekymret over å gå på overtid, og det var heldigvis ikke noe problem å få en sjekk på sykehuset. Kanskje du kan be om det du også? Da får man jo bl.a.sjekket at morkake og nalvlestreng er som de skal.

Skrevet

hei :-) jeg har termin nå på søndag og har ikke gått opp siden januar, dvs, jeg er fortsatt en kilo lettere enn da jeg ble gravid, men junior blir nok over 4 kg likevel!! symfyse målet er på 40 og magen enorm. så, jeg tror nok babisene får i seg det de trenger jeg :-)

Skrevet

Jeg har ikke gått opp siden desember, og er nå 6 dager over termin. Magen vokser og vokser, og iflg legen min har bebisen det bra.

Skrevet

Har heller ikke gått opp noe spesielt og synes i grunn det har vært rart, men jordmor synes det er helt greit. Gått opp nå tilsammen 11 kg. Så jeg roer meg med det hun synes. Alt ellers virker jo veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...