Gå til innhold

Noen i tjueårsalderen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 22 blir straks 23 år og er 23+6 uker på vei med 1:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle virkelig ønske at tiden gikk fortere:)

Synes det å være gravid nesten er en tålmodighetsprøve.

Man må jo vente i nesten ni måneder før man kan se hvem som faktisk befinner seg i magen din :)

• 2 uker senere...
Skrevet

hei:-) jeg bor i skien(telemark) og blir 22 år til høsten (7 aug)

har termin me min første 22 august..

Skrevet

Jeg er 26 og begynte på min 23 uke idag. Venter nr 2...

Er fra Østfold

Skrevet

hei :)

blir 23, innen 2. mann kommer, er akkurat 13 fullgåtte uker i dag :) kommer fra porsgrunn

Skrevet

Jeg er 26, blir 27 i sommer.

Venter nr 3, og er 25+5 i dag.

Skrevet

jeg er 23, venter nr2 og er 21+6 idag...

Skrevet

jeg blir 23rett etter at gutten vår kommer..

er 24uker og 1dag i dag og har en sønn på litt over 2år fra før;)

Skrevet

Hei! ble nettopp 21 :) og er 17 uker på vei.

Skrevet

Jeg er 23 og er 27+0 uker på vei med nr 3:)

Skrevet

Jeg er 21 blir 22 etter babyen er født. Er 14 uker på vei og venter min første :)

Skrevet

Jeg er 23 år er fra Bergen.

Vi har en liten gutt på 10 mnd og venter en liten jente 19.mai:-)

Kjekt å se så mangen på samme alder. Føler meg veldig alene når jeg trasker rundt med gravidemagen, synes det er så mangen eldre som går gravid, slike som er på mine foreldres alder.

Kom i barselgruppe med 5 stk som var på alder med mine foreldre sist, og det var ikke akkurat stas.

Andre fra Bergen???

Skrevet

jeg har nettopp fylt 23. har termin 27 juli så er 17+3 uker på vei. er min første

Skrevet

Er 22, blir 23 i august.. Har en gutt på 15 mnd, og venter gutt nr. 2 i slutten av mai;)

Skrevet

24 år, og 17 fullgåtte uker i dag! :-)

Skrevet

jeg er 26, blir 27 i mai, er 20+6 uker, og venter ei lita tulle i begynnelsen av juli:) Er førstegangs...

Skrevet

er 22, blir 23 i mars, Og jeg venter min første i juni. Så i dag er jeg 21+5 og bor i fredrikstad

Skrevet

kjære prins og prinsesse:) blir snart 23 år,er fra bergen og venter nr 2 jenta mi er 12 mnd:) der har vi noe til felles...har samme problemet som deg,kommer i grupper med damer som er minst 10 år eldre enn meg,ikke noe problem det,alder ingen hindring,har alltid hatt venner i alle aldre,men desse damene som nærmer seg 40 og har små får med en gang et morsinnstingt for meg ikke veninne følelse (det er i beste mening og er takknemlig for det,en kan lære mye av hverandre)...men syntes dette er litt dumt også...venninene på min alder syntes framdeles det er dritkult å bli full og de som er eldre enn meg med små barn skal passe på meg....så sitter liksom midt imellom:)

Skrevet

jeg er snart 19 så nærmer meg 20 men ikke riktig enda :-p er 12+1 i dag så er akkurat kommet inn på forumet her :-) Syns det er kjempespennende og være gravid.. gleder meg mye til tiden fremmover...

Skrevet

Eg e 22 år, blir 23 i nov. gravid me min 2, e 13+5 uker på vei:))

Skrevet

Jeg er 20, blir 21 i mai.Er fra bergen. Har termin 7 sept. første gangsmamma

Skrevet

jeg er 20^^blir 21 ca 2 mnd etter lillegutt er kommet til verden:)

Skrevet

Jeg er 22,men blir 23 i aug. Er 24+2 idag=) har termin 9 juni.

fra fredrikstad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...