Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Ser det er mange som er på tidlig ul. Er det noe spessiell grunn for dette? Bare nyskjerrig... Jeg har også lyst!!
*Lissi* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Er mitt fjerde svangerskap, og de første tre gangene var jeg kun på den ordinære. Bor på en ganske liten plass, men nå har en av legene her fått ul. Koster bare 150,- og da har han 3d også. Synes det er kjempe billig, og i tillegg er vi kjempe spente på den lille. Har bestil time den 10. mars. Da er jeg 11+5.
morsara Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Hur tidigt kan man bestämma termin med UL? vet ni det? Min "mens tremin" är väääldigt osäker, vill så gärna veta hur gammal lillen är
miobell Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 jeg skal på tidlig ul i morgen , er i uke 8 . Da får jeg i allefall høre hjertelyd om jeg forstår rett og finne ut mer eksakt hvor langt jeg er på vei.. jeg gjør det for å bekrefte at det virkelig er en liten der inne.. går ikke opp for meg ;-)
Trulte troll Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg var på UL i dag. Er bare 6 uker, men så faktisk det bittelille hjertet slå. Snålt! Og herlig :-) Alt var som det skulle heldigvis, så nå er jeg litt manisk og veldig glad :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå