Gå til innhold

legevakt eller ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 14 mnd har hatt svak feber i 3 dager nå..dvs på mandags kveld var den høy (40) og så har hun hatt mellom 37-38,7 til nå..hun hoster og snørrer veldig og sikler som bare fyy

det siste døgnet gråter hun hele tiden, spesielt når hun hoster..å det er ikke likt henne i det hele tatt:(

skal jeg drøye eller skal jeg bare ta turen..hun er ikke seg selv i det hele tatt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt henne med til legen tidligere i dag, og ikke drøyd til kvelden. Her ho ellers i almenntilstanden da? Hoster man mye gjør det vondt til slutt, og man blir ofte sliten og slapp. Jeg hadde nok prøvd å venta til i morgen og tatt henne med til fastlegen, men du kjenner henne best og vet om ho trenger akutt legehjelp.

Skrevet

Hun høres ikke så veldig syk ut. Hadde drøyet det og sett om feberen stiger. Er du redd for lungebetennelse?

Skrevet

hva har hun spist/drukket de siste dagene?

Med mindre hun ikke har drukket noe idag tror jeg du kan vente til imorrgen, og ringe fastlegen din....

Skrevet

Jeg holdt på og dra ned i dag.. han har bronkitt.., går på medisiner for det.. brukt medisiner i en uke nå og i dag begynte han og kaste opp slim/oppkast flere ganger .. men drøyer den til i morgen.. hvis almenntilstanden er grei og hun drikker ville jeg ha ventet til i morgen.. =)

Skrevet

Ring legevakten, du, og hør hva de syns. Lykke til og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...