silhah og emilie Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 jenta mi på 14 mnd har hatt svak feber i 3 dager nå..dvs på mandags kveld var den høy (40) og så har hun hatt mellom 37-38,7 til nå..hun hoster og snørrer veldig og sikler som bare fyy det siste døgnet gråter hun hele tiden, spesielt når hun hoster..å det er ikke likt henne i det hele tatt:( skal jeg drøye eller skal jeg bare ta turen..hun er ikke seg selv i det hele tatt
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt henne med til legen tidligere i dag, og ikke drøyd til kvelden. Her ho ellers i almenntilstanden da? Hoster man mye gjør det vondt til slutt, og man blir ofte sliten og slapp. Jeg hadde nok prøvd å venta til i morgen og tatt henne med til fastlegen, men du kjenner henne best og vet om ho trenger akutt legehjelp.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Hun høres ikke så veldig syk ut. Hadde drøyet det og sett om feberen stiger. Er du redd for lungebetennelse?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 hva har hun spist/drukket de siste dagene? Med mindre hun ikke har drukket noe idag tror jeg du kan vente til imorrgen, og ringe fastlegen din....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg holdt på og dra ned i dag.. han har bronkitt.., går på medisiner for det.. brukt medisiner i en uke nå og i dag begynte han og kaste opp slim/oppkast flere ganger .. men drøyer den til i morgen.. hvis almenntilstanden er grei og hun drikker ville jeg ha ventet til i morgen.. =)
Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Ring legevakten, du, og hør hva de syns. Lykke til og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå