Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Prøvde meg i går goså, men; hva heter den? Den som visst nok skulle hjelpe til å ta bort strekkmerkene? Er desperat!!!
dalajentao Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 dette er den billige siden du får kjøpt mary kay produkter.. må mary kay sida koster desse 800kr ca... men her koster dei 200 med frakt.. genialt.. eg har nettop bestilt sjøl=)=) http://www.touchofpinkcosmetics.com/servlet/the-TimeWise-Skin-Care/Categories
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Da har jeg bestilt også, har vel ikke de helt store forhåpningene, men verdt å prøve til 200 kr...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Hvilken av dem er det dere bestiller??
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 jeg vil bare si det igjen.. den siden, touchofpink, er en ulovlig side, hvor det har skjedd ofte at man får brukte og gamle produkter.. de har ingen garanti, og hvis det blir tatt i tollen så blir dere tatt for ulovlig inport.. bare sånn at dere er klar over det...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Jeg kjøpte mary kay timewise cellu shape contouring system(27 USD)..håper det var riktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå