Gå til innhold

ul i uke 30 og kjønn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på ul imorgen-bare for å se den lille men alltids litt betryggende også :)

men vi har valgt å ikke vite kjønnet-er redd vi ser det uten å ville.. hva tror dere,gjør vel ikke det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er bare å si fra til jordmoren det, så lar hun være å kikke "der nede" :) jeg så veldig godt at det ble jente, men vi ville vite da.. Gutter er vel lettere å se på, noen ganger står tissen rett opp! :D hehe

Skrevet

Jeg var på UL i uke 30, og ville gjerne få bekreftet kjønnet igjen.. Men han lå med ryggen til så vi fikk ikke vite det om vi ville engang:( De er jo så store da!

Skrevet

Jeg skulle akkurat til å legge inn spm om det samme...

Vi skal på 3D ul på mandag og vil heller ikke vite kjønnet.... Fikk plutselig for meg at det gjerne ikke er mulig å ikke se siden det er så bra bilder... Noen som har vært på 3D ul uten å vite kjønnet ??

Skrevet

Er i uke 28 og vi var på 3D ul i går. Og vi ville vite kjønnet. Men jeg tror jeg hadde sett det uansett når hun målte lårbeinet. For der hang det en digseboms ned så det var ingen tvil. Var veldig lett å se at det var en gutt ihvertfall. Men si i fra at dere ikke vil vite kjønnet så finner de nok veier utenom.

Skrevet

takk for svar :)

skal jo klart si ifra at vi ikke vil vite men er redd for å se uten å mene eller at legen ser det å sier han eller hun..

vi blir like glade uansett hva det blir.. men kjedelig å ødelegge overraskelsen nå når bare 10 uker igjen.. men åh som vi gleder oss til å se den igjen :) ikke sett den lille siden ordinær ul i begynnelsen av des - 8 uker siden. kjenner & leker med den hver dag da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...