Gå til innhold

noen som har det kjent det samme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått så vondt nederst i magen på sidene.... Kjenner jeg blir litt bekymret!!

Noen som har opplevd lignende eller som har kjennskap til dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er bare livmoren som "forankrer" seg nede i bekkenet.Jeg er 6+6 og kjenner dette flere ganger om dagen spesielt om kvelden når jeg snur meg i sengen.

Gjest Orkideen - Høygravid
Skrevet

Det er ligamentsmerter. Båndene som holder livmoren på plass blir strukket når livmoren vokser. Det er helt normalt.

Skrevet

hva betyr det??

jeg er 10+1....

ikke kjent det så kraftig som nå før...

isåfall dette svangerskapet,husker ikke fra de forrige hehe

Skrevet

å ja :)

fy fader å vondt,det var sånn at jeg måtte krøke meg sammen...føltes ikke som mens smerter for det var kun på sidene...

Skrevet

dette var ikke så ille som nå som sist jeg var gravid heller:)

Skrevet

nei for jeg kan liksom ikke huske det var sånn.

isåfall ikke så ille,løp på do for var klar for å se blod og at det skulle gå i do jeg nå,.

Skrevet

vi må nok bare la være å bekymre oss sånn og ta alle vondtene med glede

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Jeg forstår godt at du blir stressa med tanke på at det skal gå galt igjen. Heldigvis er det et superbra tegn på at utviklinga går akkurat som den skal når man kjenner akkurat det! Jeg har det på samme måte selv, og må liksom formane meg selv om at det bare er gode tegn. Det er bra at det ikke bare er jeg som har det sånn.

Det kommer nok til å gå bra med deg denne gangen, stineb. Vi satser på det! :-)

Skrevet

kjente jeg ble bekymret ja,for ikke hatt så vondt før. Deilig å spørre med en gang så man får det ut av verden :)

De ringte meg fra ykehuset i dag og vi ha meg med på en studie,vil gjerne hjelpe de som kommer etter meg,men kjente på kroppen at det gå litt bekymringer i hode i dag :)

noen dager må vel bare være sånn :)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Har du tenkt å delta i den studien? Jeg forsto ikke det helt.

I de siste dagene har jeg blitt mye flinkere til å ikke bekymre meg så mye. Du husker kanskje fra den andre tråden om risikosvangerskap at jeg skrev at jeg bekymret meg for mye, og ikke klarte å nyte svangerskapet. Etter det har jeg lagt om helt; jeg skrev en stor beskjed til meg selv på kjøleskapet om at vi endelig vil få babyen vår 1. oktober, og det velger jeg å tro på. Nå sender jeg stadig styrkende tanker pg energi til den lille spiren, og håper det hjelper litt. I tillegg har jeg laget en liten sang som jeg synger mens jeg stryker meg over maven når jeg kjenner at engstelsen kommer. Ellers er jeg heelt normal! He he.

Skrevet

Klart jeg husker deg :)

Du må gjerne skrive post til meg også om bekymringene dukker opp,synes du er veldig flink jeg!

Ja jeg blir nok med på den studien så lenge min samboer er enig i det...kommer jo nesten til å bo på sykehuset jeg føler jeg. fint å bli fulgt opp,men det skaper litt bekymringer også.

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Tusen takk for tilbudet! Du må gjerne sende PM til meg også.

Jeg bekymrer meg mye mindre nå som jeg har bestemt meg for å tenke positivt.

Så bra at du velger å delta i undersøkelsen! Du virker som en sympatisk person siden du tenker at din deltakelse kan bidra til at andre slipper å gå gjennom det samme som deg. Da kan det liksom komme noe bra ut av alt det vonde dere har opplevd.

Hold oss oppdaterte med hva som skjer med den undersøkelsen, er du snill! Jeg håper bekymringene heller blir færre når du får så tett oppfølging.

Skrevet

Det skal jeg gjøre!

Ja kan være det blir mindre også,men med min datter var jeg på tett oppfølging og det gjorde meg litt stresset,og nå blir det jo enda mer oppfølginh,men det er verdt det om de kan finne medisiner som hjelper damer med pcos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...